Alla inlägg den 16 mars 2010

Av Matilda - 16 mars 2010 18:06

Idag då så har jag inte gjort så mkt mer en att va i skolan och gjort läxan :// !

En helt vanlig BORING dag  ...

Jag har inte varit inne på länge men jag har varit lite busy ;DDD


Men ja lite som kommer att hända då;


Den 17 Maj har jag fått reda på att jag ska få träffa min nya klass som jag kommer gå med i sjuan till nian.

Sen så har jag fått reda på att vi kommer åka till liseberg och ett uneverseum (stavning) ngn gång under maj också tror jag det var.

Sen så ska jag bort över påsklovet den 4 April till Turkiet. I Turkiet ska jag och min familj bo på ett fem stjärnitt hotell :DDDDDDD.

Det kommer bli skoojjjigt ...<3


Det är väll lite av mkt som hänt nu under den tiden jag inte haft tid att skriva :D


BayyBayy <33 ' §

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hejsaaan bloggare och tackk för ni tittade in på min blogg :DD. Jag är en mkt glad person och jag gillar att shoppa och vara med kompisar :D. Jag har två bloggar denna och en som heter matiiillldddaaa.blogg.se titta gärna in på den med ;). Jag skulle tyck

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Är du tillsammans med ngn ?
 Ja, såklart♥
 Nej, men vill
 E på G med en :DD
 Neej! :3

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards