Alla inlägg under december 2009

Av Matilda - 31 december 2009 13:44

Gott Nytt År <3 ♥



Vad har ni för nyårslöfte???<3

Hur firar du åker du bort eller är du hemma med familjen??<3


Skriv :DD





Jag har inget en har int bestämt mig riktigt vad jag ska ha för nyårslöfte xDD

Jag ska fira hemma i år kommer vara lite tråkigt men det kommer nog va det mysigaste året jag firat nyår :DD




Gott Nytt År Iaf<33 ♥





Av Matilda - 31 december 2009 13:43

Lite bilder från mitt lucia tåg;


  

  



Jag är lucian :DD<33





Av Matilda - 22 december 2009 21:04

Detta är då den bilden på min katt jag berättade om i förra inlägget xDD


  




Visst e han snygg


Han är 9 år

Heter Alfons

Han liknar Gustav på den här bilden xDD


Så här ser han ut i vanliga fall x'DD


   




BajjsBajjsPåErAlla<33


TackFörNiTittadeInOchKolladePåMina/MinBilder :DD<33

Av Matilda - 22 december 2009 21:01

Jag kan ju lägga ut lite bilder ;DD


Har inget att göra :D



  



Detta är jag i nu läget ;DD


Jag är jätte fuul xDD<33


Kommer en tillbild snart på min katt fasst jag har gjort om den så den är jätte kuulig xD<3

Av Matilda - 22 december 2009 12:55

Idag är det jullov för oss xDD


Jag kanske inte kommer kunna skriva så mkt nu de här två veckorna ;DD men kommer skriva mkt sedan på min  nya laptop jag kmr få :DDD



Lovar ;))<33



Men ja jag har int mkt att säga, idag så började vi kl.9 i en kyrka som heter pingskyrkan och där fick vi se på ett jätte fint julspel :DD(sista julspelet jag fick se från min skola :CC) och sen ringde jag mamma och då sa hon att hon kom om tyyp tio minuter och hämtade oss men sen ringde hon igen och sa att bildörren hade frysit fast så då tog det ca 15-30 minuter innan hon kunde komma och hämta oss!!. Men när vi kom hem så skulle vi ficka lite hoss min granne och nu sitter jag här och har inte så mkt att skriva xDD<33



BajjsPåErAlla<3



God Juul & Gott Nytt År Också ;DD<33

Av Matilda - 20 december 2009 13:54

Asså tänk snart e det julafton :DDD


4 dagar kvar<3


Jag vet vad jag ska få eftersom jag själv ska ge lite pengar för det :)


Snart idag;

Idag ska jag göra ett pepparkakshus och baka igen,

  


Jag ska baka lussekatter *Mumms* och  sedan ska jag baka tre plåtar med kladdkaka *Mumms*;DD

Idag;

Nu en så länge så har jag tränat fotboll och på träningen fick jag reda på i villken cup jag ska spela i för vi har anmält 2st 96 lag och 1st 97 lag. Jag ska vara med i ena 96 laget HFF2 fast jag är 97 så har jag alltid spelat med nittiosexorna   i därför jag ska spela i 96 serien i cupen :))<3.  Och sen när jag kom hem från träningen så åkte jag pulka med min syster Alicia :DD och sedan efter det gick jag in och satte mejj vid datorn ;DD


JagSkaSkrivaMerIdag <3


BajjsPåErAllaBloggare ;DDD

Av Matilda - 19 december 2009 21:30

Hoppsan jag råkade missa att skriva i min blogg i dag men jag kan ju iaf skriva nu vad jag gjort idag :))).

 

Idag så väcktes jag av min katt kl.6.33 på morgonen, sen somnade jag om men bara till .8.31 och jag var döds trött :///. Efter jag gått upp gick jag in på datorn och va inne på lite sidor och sådant sen så åt jag frukost och exakt när jag hade ätit upp frukosten skulle jag och min syster julbaka tillsammans vi bakade tre olika slags julgodis (kan inte vad de heter, men gott blev det iaf ;DD).  Efter det skulle vi äta och efter maten så kommer jag inte ihåg vad jag gjorde xDD men efter det jag inte vet vad gjorde så badade jag min eller familjens katt då men aja och han avskyr att bada/duscha så han jamade väldigt mkt och kraffsade på duschkabin. Sedan efter vi duschat Alfons (kattens namn) så gjorde jag int så mkt tror jag eller jo frästen jag satte mejj med datorn i en fåtölj och jag blev helt beroende av ett jätte skojjigt spel på spela.se :DDD. och nu sitter jag här ;))

 

 

Ja det var min dag idag <3

 

BajjsBajjsPåErAllaSomÄrSåSnällaOchLäserDetta<33

Av Matilda - 18 december 2009 18:36

Asså hemma hoss mejj e det hur mkt snö som helst!!


Men idag iaf har jag samåkt med en kompis till AD (högskolan där jag bor) och haft språk (Franska) vi fick lära oss julsaker på franska. Sedan fick jag skjuts till skolan från AD av min ena bästis hon skjutsade alla mina bästoisar;

Manda, Evut och Jag (det va Lovuts mamma som skjutsade). När vi kom till skolan så va det bara vi som hade kommit. Lovut och Mandut hade musik och vi skulle kolla på luciat vi hade (På en CD från en som filmade där). Jag var lucian så den som filmade zomade in extra mkt på mejj!! Det var också pinsamt för jag sjöng solo så jag fick höra hur jag sjöng xDD *Fyyy* (Jag sjunger ass dåligt!!) sedan gick det ett tag men efter när skoldagen nästan var klar så skulle vi kolla på film *Narnia 1 (stavning)*sedan var skoldagen slut och jag och min sysster skulle åka hem till mormor och baka. När vi kom hem till mormor och morfar skulle jag och min sysster äta * plättar * *Muuuummmssss vaddd gåttttiiittt det vaarr*. Nu sitter jag här och bajjsar xDD (skojjar)





BajjsPåErAllaBloggare<33 :)))  

Presentation

Hejsaaan bloggare och tackk för ni tittade in på min blogg :DD. Jag är en mkt glad person och jag gillar att shoppa och vara med kompisar :D. Jag har två bloggar denna och en som heter matiiillldddaaa.blogg.se titta gärna in på den med ;). Jag skulle tyck

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Är du tillsammans med ngn ?
 Ja, såklart♥
 Nej, men vill
 E på G med en :DD
 Neej! :3

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards