Alla inlägg under januari 2010

Av Matilda - 31 januari 2010 08:59

Detta är tävlingen i denna bloggen det är en likadan i den andra oxå men aja xDD


Den går ut på att du ska ge mig gåvor och kramar och en kontakt eftersom det inte går att ge fler kontakter :DD. Du vinner 3kramar, gåva för 200 eller 300 får se, kontakt, goblogg titt och profiltitt<3♥ Lycka till :DD


Kram = 2p

Gåva mellan 30-50 = 3p

Gåva mellan 51-70 = 5p

Gåva mellan 71-90 = 7p

Gåva mellan 91-110 = 10p

Gåva mellan 111-140 = 12p

Gåva mellan 141-180 = 15p

Gåva mellan 181- 220 = 18p

Gåva mellan 220-300 = 22p

Gåva mellan 301-          = 30p

Medlemskaps gåva = 20p

Unik gåva = 100p

kontakt= 1p


De som är med;


Av Matilda - 29 januari 2010 17:34

Hejsaaan :)


Idag var jag ledig från skolan för jag skulle på begravning till en mycket mycket mycket nära person nämligen min gammelmorfar :( <3 Han blev 94 år gammal och han var jätte lidande mot slutet så jag tycker han skulle dö nästan för hans egen skull <3
Detta var min första begravning jag gått på och jag hoppas att jag inte behöver gå på någon begravning på länge nu :(.
Han dog Torsdagen 4 kl.18.05 tror jag att det var men nu var jag på begravning i kyrkan men den vita fina kistan som han låg i :)


Ja det var min tråkiga dag :/ <3 kanske en liten komentar skulle göra susen ♥


Hälsning till gammelmorfar;

Hoppas du får det bra ♥



PussPuss Alla Bloggare<3

Av Matilda - 18 januari 2010 17:57

Lite bra låtar från idol ;))


Ett tips om du vill höra låtar "bra" bli medlem på www.spotify.com



Av Matilda - 18 januari 2010 17:44

Lite bilder ;))



Från när jag var med mina kompisar på en frusenis vid vättern  :DD


       



<3


Jag lovar att ta lite kort på min klass snart xDDD :p


eller ska jag det? ://



Idag;



Idag har jag inte gjort så mkt mer en att ha varit i skolan och sen när jag kom hem gjorde jag läxan och nu sitter jag och har på ass högt ljud med erik grönwall :DDD Asså jag älsaaaakr han :)) 

Lite frågor som ingen får dissa ;)   :



1. villken favvo musik/artist har du?

2. Vad har du gjort idag?   (xDD bra fråga va :DD)

3. Gillar du att vara ute?

4. Vem skulle vinna av Erik Grönwall eller Calle Kristiansson?



Dissa inte nu ;))


Lova :DD<3

Av Matilda - 12 januari 2010 15:29

Asså jag känner mig helt tom nu!

De pratar skit bakom ruggen på mejj jag vet int vad de säger men och det känns så irriterande och ledsamt :(( 

Jag vill bara veta vad de pratar om !!

Snälla hjälp mejj jag vill inte känna mejj så här tom :'8

Det har hållt på jätte länge nu ända sen jag var lucia^^





Puss Puss På och tack till er som hjälper mejj <33 

Av Matilda - 12 januari 2010 15:21

Hejsaan jag glömmde att skriva under lovet xDD



srry<3





men jag kan skriva lite vad jag gjort ;)



Jag har spelat en cup fasst då skadade jag mejj efter tyyp en sekund xDD så blev mitt jullov förstört ;DD. Sen har jag fått en laptop m.m i julklapp :DDD är jätte glad sen har jag får see



...



Firat nyår med min familj och sen har jag varit inne på min nya laptop tyyp resten av jullovet xDD <33




PussPuss På Er <3

Presentation

Hejsaaan bloggare och tackk för ni tittade in på min blogg :DD. Jag är en mkt glad person och jag gillar att shoppa och vara med kompisar :D. Jag har två bloggar denna och en som heter matiiillldddaaa.blogg.se titta gärna in på den med ;). Jag skulle tyck

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Är du tillsammans med ngn ?
 Ja, såklart♥
 Nej, men vill
 E på G med en :DD
 Neej! :3

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards